hannasbilder

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Flera bilder & en kändis!

Av Hanna - 13 april 2012 13:58

Hej!

 

Linn kom hit för en stund sedan och innan det åt jag och Wilma, och hoppade studsmatta. När Linn kom åt vi glass! Nu spelar vi ett jätteroligt spel på datorn ...

Här kommer bilder från när vi hoppade studsmatta!


                                         


Förresten, igår träffade mina kompisar Mattiaz Björling på stan. De frågade om han ville ta kort med dom, så de tog kort! Vi läste precis ett inlägg på honoms blogg. Han hade skrivit om dom!

Länk: http://mattiazbjorling.se/2012/04/12/tja-snygging/

 
 
Nanna

Nanna

13 april 2012 14:36

Vsg för informationen. ;)

http://www.njet.bloggplatsen.se

 
Deborah

Deborah

13 april 2012 15:36

Sv: Haha.. Självklart saknar jag kissemissarna när jag är borta! Haha... Katterna är dom som jag alltid kan prata med och mysa med.. Så dom tar upp stor plats i mitt liv! :*
Tess är MIN katt och det är hon som alltid är leksugen. Även om klockan är fem på natten. Hon kan spinna, leka och sova! Hon gör allt för att man ska gilla henne. ^^

Elvis är den som själv pratar... Haha. Han har ett MYCKET konstigt läte.. Haha.. Alla som hör honom ''prata'' (Kan inte riktigt säga ''mjaoua'' eftersom han inte mjaouar helt.. Haha.) får sådana här ögon - O_________O WHAT'S THAT?
Haha. Så han älskar jag!

Tess och Elvis är dom katterna som står mig närmast. :*

http://debbiesfoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards