hannasbilder

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

En otroligt rolig dag!

Av Hanna - 28 april 2012 15:07

Hej!


Är fortfarande med Frida, och vi har haft jätteroligt! Ska hem vid 4, måste förbereda mig inför showen. Den börjar kl 7, men v ska samlas där 45 min innan och så måste jag ju byta om hemma och så, och äta. 

Men jag har haft jätteroligt med Frida! Just nu lyssnar vi på musik, och hon uppdaterade precis sin blogg. Hon har en grymt bra blogg, bäst! www.fridasliiv.bloggplatsen.se 


 

 
 
Monrou's vintage blogg

Monrou's vintage blogg

28 april 2012 15:35

SV: tack själv :)
hoppas du får en bra kväll & lycka till åter igen!

kram

http://monrous.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards