hannasbilder

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

VÄRLDENS ROLIGASTE KVÄLL!

Av Hanna - 28 april 2012 21:47

Hej!

 

Åh, har haft en otroligt bra kväll. Den bästa på länge! Så mycket jag vill skriva om ... Men jag börjar med att tacka alla goa kompisar i min Bliss-grupp. Parya, Medina, Emelie & Johan. Jag hade grymt kul på scenen ikväll med dom!


Danny var där och sjöng! Det var jättehäftigt. Stog 2 m ifrån honom, och han kollade mig rakt i ögonen och tog i min hand. Hur grymt som helst!! Pappa filmade allt med sin mobil, och mamma tog en massa bilder på våran kamera.

Orkar inte skriva om hela kvällen, men tar en liten kort sammanfattning av allting: VÄRLDENS ROLIGASTE KVÄLL NÅGONSIN!


Lillasyrran och hennes grupp "Hannah Montana"

  

 

 

 

Innan showen, påväg dit

       

 

Min grupp, Bliss (wow, den första bilden är cool!)

             

 

Danny & hans urcoola dansare

       


Efter showen

                       

 

Påväg hem

        

 

 
 
Frida

Frida

29 april 2012 07:22

Åhh vad roligt!! Men hur gick det med själva dansen för dig då? ;)

http://www.fridasliiv.bloggplatsen.se

 
Olivia

Olivia

29 april 2012 09:00

Hej, vad händer idag?

http://olivias.bloggplatsen.se

 
wilma

wilma

29 april 2012 10:01

Svar: Vad gullig du är tack så jätte mycket!♥
Du meeee!♥

http://www.wilmakarlsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards