hannasbilder

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

En massa fotografering med Nanna

Av Hanna - 1 maj 2012 16:00

Hej!


Inte bloggat på en stund, har bara lämnat bloggen ett tag och haft kul med Nanna! Hon kom upp till mig efter att jag hade ätit och så fotade vi en massor. Sedan gick vi till henne och nu är vi här, hemma hos henne. Som sagt, vi har fotat en massor så nu kommer några av bildera (lägger in vissa hemma sedan, från min kamera)!


Förresten, mamma tog sig en titt ute i hennes massagestuga om den gamla kameran kunde vara där och vi hittade den! Det var en Chinon (tror jag att den hette), med 3 objektiv till och en extra blixt. Blixten går att sätta på våran kamera, men det funkade inte med objektiven. Det var ett macro, ett standard och ett tele 80-200 mm objektiv. Lägger in bilder på den sedan! 


                                       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards