hannasbilder

Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

CHINON

Av Hanna - 1 maj 2012 20:00

Hej!

 

*tidsinställt inlägg*

Idag när Nanna var här så bad jag mamma kolla om hon kunde hitta den gamla kameran ute i hennes massagestuga. Efter att ha letat en stund så hittade hon den! Där låg även 2 objektiv och 1 extra blixt. Det var ett macro objektiv, ett tele objektiv och ett standard, och en blixt. Kameran var jättecool! När man satte på teleobjektivet (80-200 mm) så höll man på att tappa kameran, för det vägde jättemycket. Till och med det lilla macro-objektivet var tungt. Men det var coolt!


 

 

   

 
 
D E B O R A H (Photography by Deborah)

D E B O R A H (Photography by Deborah)

2 maj 2012 00:04

Vill också ha en gammal kamera! :'(

http://debbiesfoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards