hannasbilder

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

INFORMATON

Av Hanna - 3 maj 2012 14:05

Hej!


Tillbaka efter igår! Riktigt skönt att vila från datorn en dag, utan att behöva tänka på bloggen. Hade riktigt roligt igår faktiskt! Men, bara därför tänker jag inte att sluta blogga.

Såhär tänker jag:

- Jag ska testa ett tag nu, att köra med 1-2 inlägg varje dag och se om det funkar

- Jag ska blogga när jag känner för det, och när jag orkar

- Eftersom det är så få inlägg, så ska jag försöka lägga in nya bilder i varenda inlägg


Fast att jag inte bloggar lika mycket varje dag, så kommer det alltid att komma minst ett inlägg varje dag. Så ni behöver inte sluta läsa bloggen, för något nytt kommer alltid varje dag.

 

 

 
 
Linn

Linn

3 maj 2012 14:20

Jaha, va kul! :) Har alltid velat testa teater...

Hahah ja kanske det, men troligtvis inte för "staden" där jag bor är knappt en stad ens, det är väldigt litet här så dom flesta känner man igen ;)

http://linnstrakigaliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards