hannasbilder

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Let the summer come

Av Hanna - 29 april 2013 16:47

fotograf: jag | redigering: jag 

Hej! Nu längtar jag verkligen efter sommaren... Värmen, havet och utflykter, åh vad roligt!
Dagen i skolan har väl varit helt okej. Har haft 2 gånger (ena gången elevensval), lite jobbigt att få med sig allt ner i väskan. Men hur som helst ...
Denna bilden tog jag förra året och jag har redigerat den i Photoshop Elements 10. Älskar färgen, hela bilden påminner om sommar!

Hejdå!

 
 
sara

sara

5 maj 2013 08:55

Vilken härlig bild!

http://rebelshoot.blogg.se

 
malin&ella

malin&ella

9 maj 2013 13:05

härlig bild! Har du lust att kanske kolla in på våran blogg, skriva en liten fin kommentar om vad du tycker om den? :D

http://twohappy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards