hannasbilder

Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

ANIMATED PICTURE

Av Hanna - 5 maj 2013 19:28


Hej! Jag har nu, för första gången, gjort en animerad bild i Photoshop. Eftersom att jag använder mig av Photoshop Elements, vilket de fotobloggare jag känner till inte gör, så fick jag kolla på youtube om hur man gjorde.
Lätt kan jag inte säga att det var, men det var inte heller jättesvårt!
Är rätt så nöjd med den ...

Hejdå! 


 
 
Anna

Anna

6 maj 2013 19:51

HANNA!
JA! Du har börjat blogga! :D

http://njet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Skapa flashcards