hannasbilder

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

EN ROSA VÄRLD

Av Hanna - 13 maj 2013 17:10

      

  

foto: jag | kamera: Canon EOS 600D


Hej! Igår åkte jag och Frida in till stan för att fotografera. Det fanns jättemånga träd med rosa blommor. De var jättefina! Vi gick även runt i parken och fotade blommor. Vi träffade 2 små ankor som var så söta!
Efter att vi hade fotat så köpte vi glass och gick tillbaka till parken och sedan tog vi bussen hem. Det var lite kallt på slutet men vi hade det jättemysigt inne i stan!
Kom hem för en halvtimme sedan och efter det åt jag mat. Jag och min bror hade haft repetion för att ikväll ska vi ha konsert. Eller, ja inte bara vi, en massa andra också. Vi ska spela på olika slagverk (t.ex. trummor, vibrafoner, djemetrummor m.m.). Det ska bli jätteroligt!
Ha det bra så länge!

 
 
Petra

Petra

15 maj 2013 18:59

Vad gott med glass! :D

http://photosandmusic.blogg.se

 
Jenny

Jenny

15 maj 2013 20:30

Kikade igenom dina inlägg, du tar grymma bilder :D

http://mylittleponi.blogg.se

 
Ingen bild

Linnea

27 maj 2013 18:59

Hej! Jag älskar också att ta kort, du tar ju skit fina!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards