hannasbilder

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Svar på 3 kommentarer!

Av Hanna - 26 februari 2012 15:00

Postat av: Hanna (www.livetsbergochdalbana.bloggplatsen.se.se) 

Har du tagit den bilden? Fin. :)


Tack! 

Kram


Postat av: Ronja

Kan inte du göra en film där du visar hur ditt hus ser ut utanför och innanpå? Det verkar så gaaaaaalet SNYGGT! :o
Massssa kramar till dig Hanna! <3


Haha .. Tack! Jag vet inte riktigt om jag kan göra det, kanske någon gång. 

Haha, nej, eller jo ... men det är väldigt stökigt för jag har två små syskon som alltid skapar oreda i hemmet. 

Pappa har byggt hela huset själv, först var det en liten sommarstuga. 

Men jag ska se vad jag kan göra! 

Massssa kramar till dig Ronja! ♥


Postat av: Matildaaah ^^ (www.matildaaah.bloggplatsen.se) 

Hejsan !
Har en fråga !
Vart fixar du din header?
Tacksam för svar.


Hej!
Jag och min kompis har gjort den på datorn i ett program som heter Photoshop.

Gå in på www.adobe.se och ladda hem!

MEN, det kostar. Så kolla alltid med förälder först om du får.

Kram! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards