hannasbilder

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

Mom and dad - two angels on earth

Av Hanna - 10 april 2012 20:00

När saker känns jobbig, jag behöver lite extra uppmuntran, när jag behöver hjälp eller helt enkelt när som helst, är mina föräldrar där och stöttar mig till 100 %. De uppmuntrar mig lite extra när jag är deppig, säger orden man vill höra och älskar en. När livet känns jobbigt, finns det alltid där och kan göra vad som helst för att få det att bli bra igen.


Jag litar på min mamma och pappa, fullt ut. Till 100 %, every time. Ända sedan jag var liten, har mamma och pappa lärt mig att jag ska vara stolt över den jag är, och alltid tänka på att kämpa och göra mitt bästa. Just därför är jag den jag är idag. De lät mig göra vissa saker, andra inte fick göra. De lät mig vara lite galen sometimes.


Att ha sådana speciella personer, som betyder så mycket för en och är så fantastiska, i sitt liv... Jag ÄR bortskämd. Jag har det verkligen bra.

Jag tror på kärlek vid första ögonkastet, för de första jag såg var mamma och pappa.

Mamma och pappa är BÄST, 110 % kärlek till dom.



 
 
Jossan

Jossan

10 april 2012 20:05

Shit vad gulligt!! :) <3

http://jossaaaan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards