hannasbilder

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

Övernattning hos Wilma ikväll!

Av Hanna - 12 april 2012 17:54

Hej!

 

Jag och Wilma var ute förut. Jag fick testa heennes nya cykel, hon även hon cyklade. Vi hoppade studsmatta och hade jätteroligt! Vi tog en massa bilder, men kameran blev urladdad så vi fick avsluta vårat fotograferande.

Just det ja, egentligen skulle ju jag ha varit på stan idag och ätit lunch med mamma, mormor och Jacob. Imorse sa mamma till mig att det blev ändrade planer för att mormor kunde inte. Lite tråkigt, men ändå bra för då fick jag ju vara med Wilma idag! Ikväll ska jag sova över hos henne ...



   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 5 november 2013 15:35

   

Av Hanna - 26 oktober 2013 13:53


       Hej alla ni som kollar min blogg!  Jag använder bloggen till att överföra bilder från datorn till instagram. Så jag "uppdaterar" inte bloggen riktigt. Utan den är till för instagram just nu. Men ni får gärna följa mig på instagram! ...

Av Hanna - 21 oktober 2013 17:14

   

Av Hanna - 17 oktober 2013 17:19


 

Av Hanna - 8 oktober 2013 19:10


   


Jag heter Hanna och jag fyller 13 år iår. Jag älskar att fotografera, vilket denna bloggen till största del kommer att handla om! Alla bilder är fotade med en Canon EOS 600D om inget annat utges. Ha det bra!

              

                                                                    

Kategorier

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards